Entfernung18 km
Höhenmeter+516 m -770m
lanovka na Zahrádky -> Kolínská bouda -> odbočka na Zrcadla -> Zinneckerovy boudy -> vysílač Černá Hora -> hotel Černá bouda -> Kolínská bouda -> Pec pod Sněžkou

Na úvodní převýšení můžete použít lanovku na Zahrádky. Od horní stanice lanovky vyrazíte směrem na Pražskou boudu, která nabízí výhledy do údolí Černého Dolu. Dále pokračujete ke Kolínské boudě, kde si můžete udělat zastávku a ochutnat tamní pivo Kolínský speciál 13°.  Kousek za Kolínskou boudou se kříží cesty, tam odbočíte doprava směrem na Zrcadla. Dále dojedete k Zrcadlovým boudám, přejedete sjezdovku a dostanete se k Zinneckerovým boudám odkud dále pokračujete na Sokolskou boudu a k vysílači Černá hora. Zpět dolů k Pražské boudě se můžete dostat buďto přes Černou boudu, nebo přes Zrcadla. Trasa okolo Černé boudy bývá často rozbitá od roleb a dávejte si pozor v místě nazvaném Václavák, kde je cesta průdká. Od Pražské boudy se přes Slatinnou stráň, Vébrovy boudy a Kladenku dostanete k Pecké samotě odkud sjedete do Pece.