Délka20, 6 km
Převýšení+416 m -791 m
Sdílet
z parkoviště k Bramberku -> sedačkou na Hnědý vrch -> Lyžařská -> přes Lišku -> Na Rozcestí -> okolo Dvorské boudy -> Přední Rennerovky -> Lesní Bouda -> Zahrádky -> Pecká samota -> Pec pod Sněžkou

Středně náročná, zhruba dvaceti kilometrová trasa, která Vám po celé své délce nabídne upravenou stopu, začíná na Hnědém vrchu, kam Vás vyveze lanovka. Hned vedle horní stanice lanovky nevynechejte rozhlednu, ze které se můžete kochat pohledem nejen na Sněžku. Z Hnědého vrchu dojedete přes Liščí horu ke známému bufetu Chalupa Na Rozcestí. Odbočte doleva, při sjezdu projedete okolo Dvorské boudy a Zadních Rennerovek. Tam si můžete udělat zajížďku vpravo na Friesovy boudy a ochutnat pivo Fries z místního minipivovaru. Zpátky na trasu se dostanete až za Předníma Rennerovkama. Bez zajížďky na Friesovky projedete kolem Předních Rennerovek a odbočíte doleva na Krkonošskou magistrálu, která vede směrem na Černou horu. Na magistrále projedete okolo Lesní boudy, sjezdovek Zahrádky, kde je nádherný výhled na Sněžku a údolí Pece. Pokračujte rovně až k Pražské boudě, odkud sjedete do údolí kolem Vébrovek a přes Peckou samotu.

Pozor: trasa na mapě i výškový profil je bez odbočky na Friesovky.