Délka26,5 km
Sdílet
Pec pod Sněžkou - Výrovka - Luční bouda - Přední Rennerovky - pod Liščí horou - Pec pod Sněžkou

Z autobusové zastávky se vydáte směrem k Veselému Výletu, za kterým odbočíte doprava a vystoupáte prudkým kopcem. Po zhruba 20 metrech dojedete ke křižovatce, na které zabočíte doleva na cyklotrasu K1A (okolo Penzionu Veronika). Cyklotrasa vás dovede dalším prudkým stoupáním přes Richtrovy Boudy až k Výrovce. Zde se vydáte doprava po cyklotrase K1H k Luční boudě. Tento úsek vás provede krkonošskou tundrou a v jarních měsících zde můžete projet okolo několik metrů vysokých sněhových mantinelů. Na Luční boudě ochutnáte domácí pečivo nebo pivo Paroháč z místního pivovaru. Nyní vás čeká stejná cesta zpět až k Výrovce, kde se opět napojíte na cyklotrasu K1A. Pokračujete okolo Chalupy Na Rozcestí z kopce až k Předním Rennerovkám, kde začnete velmi intenzivně brzdit. Čeká vás prudká odbočka doleva, kde u prvního rozcestníku odbočíte opět doleva na modře značenou cyklotrasu K18. Ta vás dovede až k rozcestníku u Tetřevých Bud. Zde odbočíte prudce vlevo na červenou cyklotrasu K1B a dojedete k Lesní boudě, která je další ideální zastávkou vašeho výletu. Z Lesní boudy se vydáte do mírného kopečka a zhruba po 100 metrech odbočíte doprava na žlutou turistickou značku směrem ke sjezdovce Zahrádky. Zde vás čeká množství krásných výhledů na Sněžku a to od Svornosti až k Žižkově Boudě, okolo které budete sjíždět zpět do údolí Pece.

Tipy:

• Znáte Krkonošskou pivní stezku? V okolí Pece pod Sněžkou existuje několik lokálních minipivovarů, jeden z nich potkáte na Luční boudě. K dalšímu můžete odbočit u rozcestníku Pod Zadními Rennerovkami, kde na Friesových boudách vaří pivo Fries. Další minipivovar naleznete v Peci pod Sněžkou, kde můžete zakončit váš výlet na Hotelu Bouda Máma, kde vaří pivo Sněžka. Ostatní minipivovary jsou ve Vrchlabí či na Pomezních boudách.
  • Lesní bouda se pyšní vyhlášenou restaurací, kde můžete ochutnat výtečné pokrmy z domácích surovin. Kromě toho si zde můžete užít klid horské samoty s úžasným výhledem na okolní pastviny.